Elementen trans workshop.

17-09-2014 12:23

27 september oude magie module, werken met de elementen.

Ben je geïnteresseerd in magie maar wil je niet meteen vast zitten aan een opleiding, dan kun je één of meerdere modules volgen bij het Mediumcollege en Stichting Aegerion.
Deze modules zijn bedoelt om in een veilige omgeving en op een prettige manier kennis te maken met magie.
Vaak zijn we al met magie bezig terwijl we ons er niet eens bewust van zijn, dit kan zowel positief als negatief uitpakken in ons leven.
Bewustwording van onze al aanwezige gaven is niet alleen fijn, maar volgens mij ook belangrijk.
In de zes verschillende modules ga ik in op specifieke technieken in de magie.
We werken namelijk met drie verschillende krachten, ik leg uit welke krachten dit zijn,
hoe je, je er mee verbindt en hoe je ze kunt vergroten.
Dit maakt je niet alleen bewuster, maar het maakt ook de magie die je wilt beoefenen, doeltreffender.
De modules zijn los te volgen en ze hebben allemaal hun eigen thema en bestaan zowel uit theorie als praktijk oefeningen.
Op 27 September start de eerste.
Deze draait om het werken met de elementen.
Wat zijn de elementen waar we mee werken, hoe voelen deze en hoe corresponderen ze met de verschillende soorten magie.
We gaan o.a een elementen transreis maken zodat je ze zelf kunt ervaren.
Verder maak je, je eigen staf en wijden we deze in, in de cirkel.
Ben je geïnteresseerd in het volgen van één of meerdere modules dan kun je, je hiervoor opgeven via het Mediumcollege Nederland of Stichting Aegerion of een berichtje sturen naar mediumdebby@live.nl