25 Oktober oude magie module, scrying/waarzeggen

07-10-2014 21:50

Ben je geïnteresseerd in magie maar wil je niet meteen vast zitten aan een opleiding, dan kun je één of meerdere modules volgen bij het Mediumcollege en Stichting Aegerion.
 Deze modules zijn bedoelt om in een veilige omgeving en op een prettige manier kennis te maken met magie. Vaak zijn we al met magie bezig terwijl we ons er niet bewust van zijn, dit kan zowel positief als negatief uitpakken in ons leven. Bewustwording van onze al aanwezige gaven is niet alleen fijn, maar in dat opzicht ook belangrijk. We werken namelijk met drie verschillende krachten, ik leg uit welke krachten dit zijn, hoe je, je er mee verbindt en hoe je ze kunt vergroten.
 Dit maakt je niet alleen bewuster, maar het maakt de magie die je wilt beoefenen ook, doeltreffender.
 In de zes verschillende modules ga ik in op specifieke technieken in de magie.
De modules zijn los te volgen, ze hebben allemaal hun eigen thema en bestaan zowel uit theorie als praktijkoefeningen

25 oktober de module: De traditie van het scrying/waarzeggen, verschillende methoden, maak je eigen heksen runen scrying set.

Waarzeggen, al zo oud als de mensheid zelf, vormt een groot onderdeel van wat een Doran doet.
Met behulp van de elementen en diverse andere middelen kun je leren hoe een blik te werpen in de toekomst.
Ik leer je in de les hoe je gebruik kunt maken van verschillende methode om je blik te verhelderen en te verdiepen.

Lestijd: 10.00 – 16.00

De kosten voor een module dag bedragen 67,- euro. Deze kosten zijn inclusief  koffie, thee en lesmateriaal. Het bedrag dient bij inschrijving te worden overgemaakt naar het rekeningnummer van Stichting Aegerion  om een plek te reserveren.

—————